قِلـــــــــــــقِلـــــــــک

قِلـــــــــــــقِلـــــــــک
مدیریت: مسلم قبیتی
قالب وبلاگ
نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آچار فرانسه و آدرس onlysoft.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





برا خونمون مشتری اومده ...
اومده دره یخچالو باز کرده...
اگه یه دقیقه بیشتر میموند فک کنم میومد فیس بوکه منو چک میکرد
الان دچار اختلال موقعیتی قرار گرفتم که اینجا خونه اونه یا ما

فرستنده : مهرداد
***********************

دیشب با خانواده رفته بودیم بیرون تفریح و خرید باران هم در حد نمه بود میومد و قطع میشد اون وقت تو کفش فروشی سه تا دختر بودن داشتن چکمه تا زیر زانو میخریدن که پاشون کنن همین الان
من به این ملت سرخوش چی بگم

فرستنده : Daneshjo Hastei
***********************

اعتراف میکنم یه بار رفتم مغازه که چشمم به یه بسته رنگارنگ افتاد اونو خریدم شروع به خوردن کردم اقا نصیب هیچکی نکنه دیدم مزه روغن میده یه دفعه دیدم نخ هم توش هست إ پ اون شکلات نبودو شمع بود

فرستنده : pit..boy
*************************

اغا ما خونمون بوشهر منطقه نیروگاهست. نزدیک دریاییم زیاد میریم دریا شنا میکنیم به جون خودم فیلم پیرانها که دیدم تا یک ماه جرعت نمیکردم برم دریا شنا کنم تازه دوشو که دیدم گلاب به روتون هنوز که هنوزه میرم دسشویی درشو نمیبندم تازه برعکس میشینم

فرستنده : ImanPuls
**********************

بخدا راس میگم.
الان ترم 3 مدیریت بازرگانی هستم. امتحانات ترم اول شروع شده بود 2 تا امتحان رو داده بودیم که نمره یکیش تو سایت اومده بود که من به یکی از دوستام گفتم نمره اومد تو سایت چند شدی؟؟
برگشته بهم میگه مگه کارنامه نمیدن بهمون!!
یکی دیگه از بچه گفت چرا هر وقت همه امتحانات رو دادیم کارنامه میدن!!!
حالا جالبتر اینکه برگشته میگه اولیا هم باید امضا کنه یا نه؟؟
من موندم چی بگم به اینا.
بجون خودم واقعا واسم اتفاق افتاده بود.

فرستنده : My heart broken*Vahab

*************************

اعتراف میکنم بچه که بودم یکبار تلویزیونمون خراب شده بود و بردنش تعمیرگاه .اونجا پشت تلویزیون رو که باز کرده بودن کلی نقاشی و نامه اومده بود بیرون.اعتراف میکنم که من با همراهی داداشم هربار که مجری میگفت بچه های عزیز نامه ها و نقاشی هاتون رو برامون بفرستین ماهم نقاشی هامون رو داخل تلویزیون مینداختیم !! :D

فرستنده : parisa_tnt




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 8 آبان 1391برچسب:, ] [ 17:29 ] [ مسلم قبیتی ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

اعتقاد اصلی هممون اینه که باید بخندیم تا دنیا رو زیبا کنیم ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1